Baselinker integracje

0
417

BaseLinker to narzędzie dla sprzedawcy, które umożliwia jego całą sprzedaż w jednym miejscu. Dzięki intuicyjnym funkcjonalnościom systemu codzienna praca sprzedawcy ulega przyspieszeniu i ułatwieniu, a oprócz wbudowanych funkcji zintegrowanych z systemem występują kilkadziesiąt systemów zewnętrznych, co świadczy o jego uniwersalności. Coraz więcej użytkowników przenosi swoją całą sprzedaż do BaseLinkera, choć znajdą się również tacy, którzy korzystają z niego np. tylko dla wystawiania aukcji lub obsługiwania samych zamówień.

Integracje dla BaseLinker:

Przesyłanie zamówień do Insert Subiekt GT

Głównym zadaniem jest synchronizacja zamówień z BaseLinker do Insert Subiekt GT

Wtyczka pozwala pobrać automatycznie zamówienia prosto do systemu Subiekt GT, a sam moduł przekazuje wszystkie lub wybrane oferty z BaseLinker do Subiekt GT. Użytkownik może sam dostosować funkcjonalność pod własne wymagania, co jest niezwykle pomocne i uniwersalne. Synchronizacja następuje po podaniu unikatowego klucza API.

Ceny rozpoczynają się od 50 zł netto za miesiąc.

Przesyłanie zamówień do Comarch ERP Optima

Ten moduł umożliwia pobieranie zamówień prosto do oprogramowania Comarch ERP Optima oraz gwarantuje optymalizację procesów oraz oszczędność czasu. Wtyczka pozwala na przekazanie wszystkich lub indywidualnych wydarzeń z BaseLinker.

Aby integracja działała prawidłowo trzeba określić m.in. zbiór posiadanych licencji, statusy zamówień do przeniesienia do ERP, status docelowego w eCommerce (po przeniesieniu do systemu fakturującego), czy status dla zamówień, które nie zostały przesłane z powodu znanego przez pracownika błędu.

Ceny rozpoczynają się podobnie – od 50 zł netto za miesiąc.

Przesyłanie zamówień BaseLinker Subiekt Nexo Pro

Wtyczka umożliwia pobieranie zamówień bezpośrednio do systemu marki Subiekt Nexo Pro oraz dopasować działania według własnych kryteriów.

Aby działała poprawnie należy określić m.in. czy dla zamówień przesyłanych mają być przypisywane stawki VAT, kategorię dla utworzonych dokumentów, jednak program pozwala również na stworzenie samemu takich kategorii jak Detal, Bank, Kasa, Inwentaryzacja czy Hurt. Oprócz tego potrzeba jeszcze określić podpis sygnowania dokumentów oraz odpowiedzieć sobie na pytanie czy chcemy przetwarzać kontrahenta jednorazowo czy powiązać go po np. numerze NIM, adresie mailowym czy numerze zamówienia BaseLinker.

To jedynie kilka warunków, które trzeba spełnić, jednak każdy kolejny jedynie poprawia efektywność naszej działalności.

Wtyczkę możemy zamawiać od 79 zł netto za miesiąc.

Aktualizacja stanów magazynowych z Insert Subiekt GT

Moduł pozwala na aktualizacje faktycznych stanów produktów w magazynie BaseLinker co odbywa się poprzez pobieranie ich z magazynu Subiekt GT oraz automatycznie synchronizuje stany magazynowe pomiędzy magazynami. Poprawne funkcjonowanie gwarantują mu wskazanie, z którego magazynu Subiekt GT mają być pobierane pożądane stany oraz określenie sposobu mapowania produktów między Subiekt GT oraz BaseLinker.

Powiązania produktów należy wskazać za pomocą elementów tabel

  • W Subiekt GT są to: Symbol, Nazwa oraz kod kreskowy,
  • W BaseLinker: Numer Aukcji, Nazwa, ID Produktu, EAN oraz SKU

Za produkt zapłacimy od 50 zł netto miesięcznie.

Przesyłanie produktów z Insert Subiekt GT do BaseLinker

Integracja pobiera kartoteki produktów z Insert Subiekt GT do wybranych magazynów BaseLinker. Aby moduł działał prawidłowo należy podać ID statusu kategorii w BL. Następnie sprecyzować czy produkty mają być przeniesione ze wszystkich kategorii czy tylko wybranej.

Istnieje również możliwość dodatkowej filtracji produktów po statusie ich aktywności oraz przesyłanie ich zdjęć.

Ceny zaczynają się od 50 zł netto za miesiąc.

Wszystkie powyższe integracje możemy przetestować za darmo na okres 30 dni.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here