Założenie własnego sklepu internetowego jest obecnie bardzo popularnym sposobem na prowadzenie dochodowego biznesu. Wynika to przede wszystkim z dynamicznego rozwoju rynku e-commerce, który pozwala na coraz łatwiejsze rozpoczęcie tego typu działalności. Przyszli sprzedawcy muszą jednak przygotować się na wydatki. Koszty sklepu internetowego obejmują nie tylko zakup lub wynajem oprogramowania, ale też wszelakie działania promocyjne i reklamowe. Łączna cena może być w ostateczności bardzo zróżnicowana.

Ile kosztuje sklep internetowy – oprogramowanie

Rodzaj wybranego oprogramowania ma bardzo duży wpływ na koszt sklepu internetowego. Na rynku dostępne są oferty pozwalające na uruchomienie platformy e-commerce za darmo. Taki sklep będzie jednak mocno ograniczony i wymaga uiszczania wielu opłat dodatkowych, m.in. miejsce na serwerze, domenę, czas programisty czy dodatkowe usprawnienia. Najdroższym rozwiązaniem jest przygotowanie platformy całkowicie od podstaw, włącznie z jego zaprojektowaniem oraz wdrożeniem. Uruchomienie dedykowanego sklepu internetowego może kosztować od kilku do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Optymalną alternatywą dla tych rozwiązań jest opłacanie abonamentu za gotową platformę, taką jak na przykład Sky-Shop.pl

Sklep internetowy w Sky-Shop.pl

Korzystanie ze sklepu internetowego opłacanego w systemie abonamentowym oferowanym przez Sky-Shop.pl zapewnia dostęp do gotowej, w pełni funkcjonalnej platformy. Dostawca usługi zajmuje się wszystkimi zagadnieniami związanymi z jego obsługą techniczną i modernizowaniem. Sprzedawca może korzystać z kompletnego systemu sklepowego z możliwością stałego aktualizowania oraz wysokiej jakości hostingu. Dzięki ciągłemu wsparciu serwisowemu, Sky-Shop.pl jest w stanie zagwarantować bezawaryjność platformy i wygodę jej użytkowania, niezależnie od rodzaju wykupionego pakietu.

Koszty eksploatacyjne sklepu internetowego

Po wybraniu modelu oprogramowania, opłacaniu miejsca na serwerze oraz zdecydowaniu się na określoną domenę, sprzedawca musi jeszcze zmierzyć się z kosztami dodatkowymi. Dotyczy to przede wszystkim różnego rodzaju wydatków eksploatacyjnych oraz konieczności promowania i reklamowania sklepu. Samodzielni sprzedawcy internetowi bardzo często korzystają z osobistego komputera i drukarki, trzymają sprzedawany towar we własnym domu i własnoręcznie pakują oraz realizują przesyłki. Początkowo rozwiązania te przyczyniają się do oszczędności, jednak z czasem konieczne może się okazać wynajęcie osobnego magazynu i dalsze rozwijanie biznesu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here